When the worlds sucks glitter rocks

72 QUESTIONS - med Frederikke Schmidt

Vi i HER Agency har en forkjærlighet for merkevarer som tør å være annerledes, som er tydelige i sine synspunkter og jobber for en bedre verden. Er det en merkevare og en dame som virkelig har fått til dette, er det Frederikke Schmidt med skomerket Roccamore. På senhøsten i fjor fikk vi besøke Roccamore sin råfine skobutikk i Oslo, og ble litt bedre kjent med Frederikke og hennes norske team. I samme moment gjennomførte vi et lite intervju med Frederikke, inspirert av Vogue sine anerkjente videoserie “72 questions”.

 

I en business-verden preget av spisse albuer, har Her Agency et sterkt ønske om å bidra til en positiv forskjell. Vi ønsker å stå sammen, støtte og heie hverandre opp og frem! Til vår store glede deler gjengen i Roccamore de samme verdiene.

Roccamore er kjent for markedskampanjer som treffer hjertet, provoserer, inspirerer og skaper debatt. For oss i Her agency står kvinnekampen sterkt, og vi ble ekstra imponert over Roccamore sin kampanje “What I wear is my business”. Kampanjen tar for seg ulike kvinner som har banet veien og gått frem som gode forbilder for kvinner i business.

Roccamore x HER Agency

Da Yvonn Myren, Country Manager for Roccamore Norge spurte om vi ønsket å holde et event i deres lokaler, var det lite tvil! 25. januar inviterer vi i samarbeid med Roccamore til en hyggelig og inspirerende kveld for våre kunder, samarbeidspartnere, venner og ukjente. 

Bli med på et sosialt nettverks-event med bobler i glasset og faglig påfyll. Vi i HER Agency deler våre spådommer for de digitale trendene det kommende året!

Dato: Onsdag 25 januar fra
Tid: 18:15 – 20:00
Sted: Prinsens gate 12, 0152 Oslo

 Eventet er gratis, men det er et begrenset antall plasser tilgjengelig. SIKRE DEG DIN PLASS HER ❤️

Vi ses 👠 🥂